amnasofea85@yahoo.com

shoutout!

dan sejujurnya dari hati merahtua ni

i ain't writing to create a fantasy life frankly speaking. i just throw n spill, sometimes, i lick it, and i like it!

well.
yeah.
i'd rather be hated for what i am than to be loved for what im not.

ciao.
enjoy reading n shoutouting.
u may jerit-jerit kat sini.

amnasofea85@yahoo.com

be good n behave. coz ure human. i.say.thank.you.

Monday, September 10, 2012

They Ask.

They ask.
I answer.
U can choose not to read.
Or choose not to blame.
Ini saya.aku. bukan dia.kau
Syukur Tuhan. Alhamdulillah.

Blog ni kisah hidup kau ke?
- eer er ada macam kisah hidup aku ke aku tulis ni??

Apa motif kau buat blog tahpape ni?
-saja suka-suka nyonteng.

Suka blog pasal apa?
- masyarakat. apa sahaja

Penulisan mcm ni bukan dah ramai yg buat ke?
-aku lah yang menambahkan jumlah yang ramai tu kot.

Kau taknak publish ke blog kau ni?
-macam tak layak je nak dipublish. Haha

Trimas, arigato gozaimas!! Kepada engkau worang yang memberi inspirasi kepada haku untuk terus menaip dan menulis. Sorrylah lately been busy dengan esaimen, dengan tesis yang memerlukan penjagaan rapi dari aku. Sooo, hape2 aku hapdet lagi tau.

Keep reading and shoutouting!
May Allah bless.
Jangan tinggal solat! 

0 comments :